Mai Nap
2000. március 25. szombat
Milliomos Westel 900
Személyes asszisztenssé válhat a mobil
Szenzációs eredménnyel büszkélkedhet immár a Westel 900. A cég a napokban köszönthette egymilliomodik ügyfelét.
Egy hete hét számjegyű előfizetőink száma, ám azóta újabb 12 ezer ügyféllel gazdagodtunk mondta tegnap Sugár András, a Westel 900 vezérigazgatója a Zsófia főhercegnőről elnevezett hajón tartott sajtótájékoztatóján.
A vállalat vezetői elmondták: az őket választók nagy száma bizonyítja, hogy jól döntöttek, amikor a vállalati stratégia középpontjába a minőséget, és az ügyfelek feltétel nélküli kiszolgálását állították. Célul tűzték ki, hogy a mobiltelefon az embert a világgal is összekösse, személyes digitális asszisztenssé válva. Március elejétől az önkiszolgáló ügyfélszolgálat már az interneten is elérhető.
A sajtótájékoztatón bemutatták az első magyar SMS-falat" is, amely vendégkönyvként, egyfajta üzenőfüzetként működik. A falat a napokban avatják fel Budapest egyik népszerű kávéházában.
H.Z.